środa, 29 stycznia 2014

Reklamujemy "MMM YEAH" w polskich stacjach radiowych!

Witajcie Mahomies, ostatnio wpadłam na pomysł, że będę pisała e-maile do polskich stacji radiowych, tak też zrobiłam. Jak narazie odpowiedź dostałam tylko od RADIO ZET  "Witam serdecznie,
przekazałam Pani maila do Działu Muzycznego, w przypadku pozytywnej odpowiedzi będziemy się z Panią kontaktować.Teraz pozostaje trzymać kciuki by się udało. " Pozostaje nam trzymać kciuki, ale nie o to mi chodzi, piszę tego posta by poprosić was żebyście napisali do najpopularniejszych stacji radiowych (e-maile niżej) by puszczali MMM YEAH. Najlepiej będzie jak napiszecie tak: "Witam, piszę do Państwa z prośbą by w waszej stacji radiowej zaczęto puszczać najnowszy singiel Austin'a Mahone MMM YEAH w duecie z Pitbull'em (http://www.youtube.com/watch?v=c8WOrY-zkxQ). Mam nadzieję, że pozytywnie rozpatrzycie moją prośbę. Pozdrawiam." . Napewno każdy z was chce usłyszeć Austin'a w radiu więc do dzieła!!!!! Wystarczy, ze każdy z was wyśle jednego maila do każdej ze stacji :) Moze się udać.  #MahomiesGOHard!


newsroom.poznan@rmfmaxxx.pl
kontakt@eska.pl
redakcja@rmf.fm

JEŚLI ZNACIE JAKIEŚ INNE RADIA TEZ MOŻECIE WYSYŁAĆ DO NICH WIADOMOŚCI

 

2 komentarze:

  1. Super akcja *...*
    Fajnie by było jakby dużo osób wzięło w tym udział.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna akcja :)
    ja już wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń