piątek, 18 kwietnia 2014

Lista piosenek z albumu "The Secret".

Od dzisiaj na itunes jest przed sprzedaż The Secret, można pobrać "Till I Find you" w wersji studyjnej. Obecnie album "The Secret" znajduje się na pierwszym miejscu w USA. Mam dla was jeszcze jedną wiadomość, konto Michele (mamy Austin'a) zostało dzisiaj zweryfikowane na twitterze. Zobaczcie rownież okładke "THE SECRET".

Tracklista:
1. Till I Find You
2. Next To You
3. Mmm Yeah (feat. Pitbull)
4. Secret
5. Can’t Fight This Love
6. All I Ever Need
7. The One I’ve Waited For (Bonus Track)
8. Shadow (Acoustic Version) (Bonus Track)


Till I Find You - wersja studyjna


13 komentarzy:

  1. Heeej świetny blog <3 miałabym do Ciebie prośbę mogłabys podac (jeśli oczywiście znasz) ASK'A Austina? Byłabym bardzo wdzięczna Pozdrawiam Mahonies oraz Austina <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Austin nie ma aska :) wszystkie konta są fałszywe

      Usuń
    2. Dzięki ale na youtube byly filmy na ktorych odpowiada na pytania właśnie z ask'a :o

      Usuń
  2. To są wszystkie piosenki jakie będą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej tak myślałam ze będzie wiecej i np. Say something czy coś ale ui tak spoko ale szczerze to nie znalam nie ktorych z nich heh

      Usuń
    2. Mnie zdziwiło fakt, że nie ma ani What About Love ani Banga! Banga! i też myślałam że będzie ich więcej.

      Usuń
    3. No wlasnie myślałam ze będą min.
      11:11
      Heart in my hand
      say somethin
      Say You're just a frend
      What about love
      hah ja myślałam ze Austin ma tylko te piosenki a nie wiedzialam ze tez takie heh

      Usuń
    4. I jeszcze Mhh yeahh

      Usuń
    5. Piosenki, które są tutaj wypisane jeszcze nie wyszly oprócz "MMM YEAH" i " Til I Find YOU" . Piosenki, które wymieniliście są stare i zna je już prawie każdy. Prawie wszystkie z nich to były single więc troche za dużo singli jak na jeden album by bylo.

      Usuń
  3. Serio? Nie ma ask'a a na youtube byly jakieś filmiki na ktorych odpowiada na pytania z aska :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem Austinowi jest ładniej w dłuższych wlosach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pomysł (ale nwm czy by sie spidobal) w jedny poście czy czyms moglabys napisac jaj najwięcej faktow o Austinie dużo dużo dużo kazna Mahomies by tego chciala (tak myślę ) tylko dużo pizdrawiam Mahonies,Austina <3 oraz założycielke ;*

    OdpowiedzUsuń